POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so v lasti podjetja JMR d.o.o., in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).


Podatki o podjetju:

JMR, Trgovina in posredništvo d.o.o.

Trnovo 9

5252 Trnovo pri Gorici

Slovenija

Davčna številka SI: 4149228030

Matična številka: 6361064000

 

TRR: SI56 1010 0005 9053 498 ( Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

 

E-mail: jmshop@jmshop.si
Telefon:   065 601 165

 

Datum vpisa v poslovni register Slovenije: 17.04.2013

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Vrste uporabnikov

Z registracijo v jmshop.si postanete član. Pravico do nakupa v spletni trgovini jmshop.si imajo registrirani člani in tudi gosti, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino, si je potrebno izbrati želeno uporabniško ime in geslo.

Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje geslo.

 

Dostopnost informacij

jmshop.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, in so brez stroškov prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov in cene

Cena v spletni trgovini jmshop.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Cene so navedene v Eurih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene vključujejo DDV (DDV je obračunan v skladu s 3. členom ZDDV-1), saj je JMR d.o.o. davčni zavezanec.

 

Plačilni pogoji ter dostava

Plačilne pogoje in način dostave blaga si kupec izbere sam.

Način dostave je mogoč s Pošto Slovenije ali GLS na izbran naslov, ki ga ob naročilu navede v poljih: Naslov za pošiljanje naročila (in je lahko drugačen od Naslova kupca).Cena dostave znaša 4,99 eur.

Plačilo je tako mogoče z odkupnino ali plačilom predračuna ob dostavi paketa s Pošto Slovenije ali GLS, in z gotovino ali plačilom predračuna.

Pri plačilu s predračunom nas o plačilu lahko obvestite na jmmotocenter@gmail.com

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med JMR d.o.o. in kupcem je v spletni jmshop.si  sklenjena v trenutku, ko JMR d.o.o.  . (jmshop.si) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za  JMR d.o.o.(jmshop.si) kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku  jmshop.si

 

a) Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

• prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;

• iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

- Uporaba iskalnika hitro iskanje, kjer lahko iščete po imenu ali lastnostih artikla

- Uporaba iskalnika glede na motor, kjer vpišete iskane podatke za motor ( motorno kolo ali ATV; znamka; prostornina; model in modelno leto vozila( ni zmeraj enako kot datum prve registracije)) in vam ponudi vse artikle, ki so na izbiro za izbrano vozilo. - Zmeraj vnesite leto izdelave da vam pokaže pravilne artikle!

• izbor izdelka za nakup in določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

• dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

• izbor načina dostave izdelka;

• izbor načina plačila;

• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

 

b) Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

• vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

• vidi in preveri sliko izdelka s svojim izdelkom ki ga želi naročiti (tukaj kupec primerja obliko, mere, barvo, ipd)

• vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

• spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

• odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

• spreminja izbrani način dostave izdelka;

• spreminja izbrani način plačila ter

• pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Pred potrditvijo še enkrat preverite parametre ( ABS ali brez ABS-a, vodno ali zračno hlajeni, 2T ali 4T motor, mere in slike artiklov glede na vaše ).

¨

c) Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

d) Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

e) Blago odpremljeno

Trgovec naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu ob odpremi blaga je kupec obveščen o povezavi za sledenje in spremni številki, ki jo v ta namen uporabi.

 

Načini plačila

JMR d.o.o. (jmshop.si) omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu na TRR podjetja JMR d.o.o.
  • po povzetju (plačate poštarju ob prevzemu pošiljke)
  • plačilo s kartico (Mastercard,Eurocard,Visa,Maestro,Dainers )
  • plačilo prek plačilnega sistema PayPal

 

Izdaja računa

JMR do.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi fizični račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Stroški pošiljanja in čas dostave:

Stroški pošiljanja znotraj Slovenije znašajo 4,99€. Čas dostave produkta od naročila je predvidoma naslednji delovni dan, če je artikel na zalogi. Če artikla ni na zalogi, lahko dobavo preverite na zgoraj navedenih telefonskih številkah.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila oz. nakupa.

 

  

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na jmshop@jmshop.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na jmshop@jmshop.si, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Oblačila in obutev lahko pomerite. Vse etikete, značke in podobne označbe naj pri tem ostanejo na oblačilu/obutvi. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primerposebej naročen izpušni sistem za določen tip motorja, posebej naročen udoben sedež, posebej prilagojeno vzmetenje za motor, specifično naročene vzmeti za vilice po kilogramih voznika,…)
  • Če gre za licenčne programe (Autodata, texa IDC5,…), kadar je kupec že odprl embalažo in je odpakiral iz varnostne embalaže ali artikel aktiviral preko spleta.

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomanjkljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV

v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 € + DDV

v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € + DDV oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Varnost

JMR d.o.o. ( jmshop.si) uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

· JMR d.o.o. ( jmshop.si) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

· JMR do.o.. ( jmshop.si) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov jmshop@jmshop.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

· JMR d.o.o. ( jmshop.si) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

· Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

· Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako, priložiti slike in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

Komunikacija

JMR d.o.o. ( jmshop.si)  bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

· pošiljatelj bo jasno razviden,

· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

 

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil na željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo JMR d.o.o. ( jmshop.si) to izrecno spoštoval.

  

Omejitev odgovornosti

JMR d.o.o. ( jmshop.si) se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da JMR d.o.o. ( jmshop.si) včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo JMR d.o.o. ( jmshop.si) kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Pritožbe in spori

JMR d.o.o.. ( jmshop.si) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. JMR d.o.o. ( jmshop.si) se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova jmhop@jmshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. JMR d.o.o.. ( jmshop.si) bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

JMR d.o.o. ( jmshop.si) se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si JMR d.o.o. ( jmshop.si ) po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi JMR d.o.o.( jmshop.si) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

JMR d.o.o. ( jmshop.si), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Intelektualna lastnina

Spletno mesto je v lasti podjetja JMR d.o.o. ( jmshop.si). Vse pravice so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Piškotki

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran jmshop.si (podjetja JMR d.o.o..).JMR d.o.o. uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.

 

Pogoji poslovanja veljajo od 15.02.2019 do preklica oziroma spremembe.

0 izdelki k porovnání PrimerjavaPokaži primerjavo